جازموریان تنها نیست

کمپین جازموریان تنها نیست باهدف کمک‌رسانی به مردم روستاهای حاشیه تالاب جازموریان فعالیتش را از پاییز 1396 آغاز کرد. سروش صلواتیان خالق این کمپین بعد از مواجه با محرومیت و فقر شدید این مناطق تصمیم می‌گیرد با کمک مردم در حد توان به آبادانی این منطقه کمک کند. #جازموریان_تنها_نیست هشتگی برای نجات کودکان از بی‌هویتی اجتماعی و بیماری است؛ هشتگی برای نمایش کپرنشینی در عصر مدرن است، هشتگی برای جلب نگاه ایرانی‌ها به گوشه دورافتاده‌ای از استان کرمان و مرز سیستان‌وبلوچستان است که کودکانش زیر لباس‌های رنگی و صورت‌های زیبا، از انواع بیماری‌ها و کمبودها و فقر غذایی رنج می‌برند و صدایشان هم در نمی‌آید زیرا نمی‌دانند زندگی فراتر از این‌هاست که می‌بینند و دنیا وسیع‌تر از آن است که تصورش را می‌کنند.

حالا بعد از مدت‌ها تلاش‌های سروش صلواتیان به کمک یاوران او جازکالا به عنوان تنها فروشگاه رسمی این کمپین شروع به فروش دست‌سازه‌های مردمی کرده‌است که با وجود زندگی در حاشیه تالاب جازموریان و در اوج محرومیت همچنان امید خود را از دست نداده‌اند.

در این فروشگاه سعی شده‌است تمامی قوانین و مقررات براساس ارزش‌های کمپین جازموریان تنها نیست نوشته و اجرا شوند. از جمله این ارزش‌ها می‌توان به اهمیت حفظ محیط‌زیست اشاره کرد که در جازکالا با استفاده از بسته‌بندی‌های غیرپلاستیکی و استفاده از شیشه‌های قابل استفاده مجدد و همچنین پروژه کربن صفر (خنثی) سعی به حفظ آن شده‌است. برای اطلاع از سایر قوانین و مقرراتی که ممکن است در کمتر فروشگاه اینترنتی‌ای وجود دارد اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع بیشتر از چگونگی شکل‌گیری کمپین جازموریان تنها نیست و فروشگاه جازکالا به صفحه رسمی سروش صلواتیان در اینستاگرام سر بزنید.

 

14 thoughts on “جازموریان تنها نیست

  1. امیر خواهانی says:

    سلام،درود بر شما،امشب خیلی از آشنایی با جازکالا و ارزشهاتون،(که در پادکست کسب و کار از جناب سروش صلواتیان شنیدم)،لذت بردم.

  2. مهدی شهاب says:

    سروش عزیز من وضع مالیه چندانی ندارم ولی حاضرم هر کاری که باشه انجام بدم سپاس مهدی شهاب

    • jazkala says:

      خوشحالیم میخواید توی این مسیر قشنگ همراه و همقدم ما باشید
      اگر در اینستاگرام جازکالا دایرکت بدید برای همراهی و همکاری بیشتر بهتون توضیحاتی داده میشود.

  3. رویا says:

    واقعا هر کدوم از ما کلی هزینه می کنیم واقعا از این طریق می تونیم یه وسیله کاربردی بخریم و همزمان کمکم کنیم

    • jazkala says:

      سلامت و شاد باشید
      خوشحالیم در کنار ما هستید و با بودنتون انرژی و مهر می فرستید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *